Toimitusehdot

Voimassa 24.9.2010 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Travalle Oy Y-tunnus 0689746-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät voimassaolevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä Travalle Oy:n verkkokaupan kautta osoitteesta: www.travalle.fi.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

• tilauksen tiedot
• tilaajan tiedot
• toimitustapa
• tilatut tuotteet
• hintayhteenveto

Sivuillamme olevan asiakastilin kautta voit rekisteröityneenä asiakkaana tarkastaa tilauksen sisällön.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä.

Verkkopankki maksu

Kotimaiset verkkopankit, maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n kautta. Palautukset siirtyvät pankkitilillesi.

Luottokorttimaksut

Luottokorttimaksaminen tapahtuu Pautril Oyj:n kautta. Palautukset siirtyvät luottokortti tilillesi.

Maksu Collector

Lasku/tili maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n kautta. Palautukset siirtyvät Collector Bank tilillesi. 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksu reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä:

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Toimitusaika

Postitamme tilauksesi 1-3 arkipäivän kuluttua maksun suorittamisesta, jollei tuotteen tiedoissa lue erillistä toimitusaikaa. Jos tilauksesi tuotteilla on eri toimitusaikoja, toimitamme tuotteet yhdessä (1) tai kahdessa (2) erässä siten, että toimitamme kaikki talven tuotteet niiden myöhäisimmän toimitusajan mukaan ja kaikki välikauden tuotteet niiden myöhäisimmän toimitusajan mukaan. Muussa tapauksessa otamme yhteyttä tilaajaan.

Toimitustapa ja toimituskulut

Tilaamasi tuotteet voidaan toimittaa lähimmästä postitoimipisteestäsi tai valitsemastasi Postin pakettiautomaatista noudettavaksi.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Hinnat:

Postipaketti postitoimipisteeseen 5,00 euroa
Postipaketti  Postin pakettiautomaattiin 5,00 euroa

Kun jätät matkapuhelinnumerosi meille, niin saat ennakkoilmoituksen postipakettisi saapumisesta tekstiviestinä matkapuhelimeesi.
Tilatessasi tuotteet Postin pakettiautomaattiin, matkapuhelinnumero pitää aina ilmoittaa. Postin pakettiautomaattiin toimitettavan paketin saapumisilmoitus sekä lokeron avauskoodi lähetetään tekstiviestillä paketin saavuttua Postin pakettiautomaatin lokeroon.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Vaihto ja palautus asiakaspalautuksena postin tai Postin pakettiautomaatin kautta. Postin pakettiautomaatin kautta voi tehdä palautuksen vain, jos toimitustapana on ollut Postin pakettiautomaatti.

Emme lunasta postiennakkopaketteja.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• lähetyksen mukana tullut palautus- ja vaihtolomake johon täytät

• palautus-/vaihtopäivä
• tilausnumero (löytyy tuotteiden mukana tulleesta lähetyslistasta)
• nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• palautettavien/vaihdettavien tuotteiden tiedot

• Nopeuttaaksesi palautuksen / vaihdon käsittelyä, voit lähettää palautuksen / vaihdon mukana myös kopion sähköpostiisi tulleesta Travalle Oy:n tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:

Travalle Oy
Vehnämyllynkatu 39
33560 Tampere

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on vastaanotettu, hyväksytty ja käsitelty, rahat palautetaan Paytrail Oyj:n kautta.

Tutustu tarkemmin vaihtoa ja palautusta koskeviin tietoihin täältä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen verkkokauppa[at]travalle.fi tai postitse:

Travalle Oy
Vehnämyllynkatu 39
33560 Tampere

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Travalle Oy ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Travalle Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Travalle Oy:n toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Rekisteriseloste

Sivun alkuun